maandag 29 september 2008

eerste ervaringen

Nou, we zijn op het bloggerspad gegaan. Ik heb de eenvoudige weg gekozen, dwz gewoon maar op het ontdekkerspad gegaan, blogger gekozen en dingen uitgeprobeerd. Het door mij gekozen sjabloon is bepaald door het toeval (iet wiet waai weg...enzovoorts). Ik met wel regelmatig heen en weer bladeren tussen de verschillende openstaande bladen, want anders lukt het met niet te onthouden wat ik ook weer aan het doen was.... Maar verslavend is het wel, althans, je moet wel verder, want halverwege stoppen lijkt me geen optie, want dan moet je de volgende keer weer opnieuw beginnen.

3 opmerkingen:

marijs zei

Hoi Toon,
Maar hopen dat de verslaving niet over gaat dan voordat je de 23dingen gehad hebt. Het iet wiet waait weg is goed uitgepakt, ziet er mooi uit, je foto ook, denk tenminste dat jij het bent die er op staat. Echt een reis-foto.
Groetjes MArij

Irma zei

Dag reiziger,
Wel een toepasselijke naam voor onze reis die we nu gaan maken in de digitale wereld. Leuk dat je meegaat! Want ik vind reizen met meerdere mensen altijd leuker dan alleen. Het is wel een worsteling soms voor ons bibliotheekmensen.
Succes met je verdere tocht!!
Bosengel.

interimjeanne zei

Dag reiziger,

Spannende foto op je weblog. Het lijkt me dat reizen ook een verslaving voor je is. In ieder geval goed om je op deze gemeenschappelijke reis te ontdekken.
Groet